Aktualności

11.02.2021

Zielone wyzwania

Startują „Zielone Wyzwania”! Do wygrania sprzęt sportowy i treningi ze szkoleniowcami z Polskiego Związku Piłki Nożnej!
 
Jesienią, gdy całą Europę zalała druga fala pandemii koronawirusa, rozgrywki XXI edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników musiały zostać odwołane. Aby zachęcić dzieci do aktywnego spędzania czasu z piłką przy nodze, Polski Związek Piłki Nożnej wspólnie ze sponsorami Turnieju: głównym – marką Tymbark – oraz brązowym – firmą Electrolux – przygotował „Zielone Wyzwania”, mające na celu pobudzić najmłodszych do sportowej aktywności.

Załączniki

Dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu  z Funduszu Przeciwdziałania Covid-19
 
Najemcy i podnajemcy lokali mieszkalnych, którzy utracili dochody z powodu pandemii COVID-19, mogą składać w Urzędzie Miejskim w Jasieniu wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego, powiększonego o tzw. „dopłatę do czynszu”. Termin na złożenie wniosków mija 31 marca 2021r.
Dopłata do czynszu została wprowadzona  ustawą z dnia 10 grudnia 2020 r. o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa (Dz.U. z 2020 poz. 11).
 
Warunki ubiegania się o dopłatę do czynszu:
  • posiadanie prawa do dodatku mieszkaniowego – warunek podstawowy;
  • utrata średniego miesięcznego dochodu, przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego najemcy lub podnajemcy – osiągniętego w 2019 r. o co najmniej 25% w stosunku do średniego miesięcznego dochodu, przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego w okresie 3 miesięcy, poprzedzających datę złożenia wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
  • niepobieranie dodatku mieszkaniowego, powiększonego o dopłatę do czynszu w okresie wcześniejszym;
  • posiadanie przed 14 marca 2020 r. statusu najemcy lub podnajemcy lokalu mieszkalnego (warunek ten będzie spełniony również w przypadku, gdy lokal mieszkalny najmowany w dniu składania wniosku o dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu, jest innym lokalem mieszkalnym niż najmowany w dniu 14 marca 2020 r.)
 
Uwaga: dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu przysługuje wyłącznie najemcy lub podnajemcy lokalu mieszkalnego (nie jest przyznawany osobom zamieszkującym własne mieszkanie).
Wysokość dodatku mieszkaniowego, powiększonego o dopłatę do czynszu:
  • wysokość dodatku mieszkaniowego, powiększonego o dopłatę, stanowi 75% miesięcznego czynszu, opłacanego przez najemcę  lub podnajemcę – nie może jednak być wyższy niż 1 500 zł miesięcznie;
 
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o dodatek mieszkaniowy z adnotacją „dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu”;
  • dokumenty niezbędne do przyznania dodatku mieszkaniowego (dostępne na stronie Urzędu Miejskiego w Jasieniu w zakładce „co jak w Urzędzie”;
  • oświadczenie o średnim miesięcznym dochodzie, przypadającym w 2019 r., na jednego członka gospodarstwa domowego osoby ubiegającej się o dodatek mieszkaniowy, powiększony o dopłatę do czynszu* ;
  • oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o dodatek mieszkaniowy,
powiększony o dopłatę do czynszu*;
 
  • dokumenty potwierdzające wysokość miesięcznego czynszu, opłacanego przez ubiegającego się o dodatek mieszkaniowy, powiększony o dopłatę do czynszu:
    • na dzień złożenia wniosku
      oraz
    • na dzień 14 marca 2020 r.
Z uwagi na ustawowy krótki okres składania wniosku z adnotacją „o dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu” w celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcamy do wcześniejszego kontaktu pod numerem telefonu 457 88 99 (98).
Jak i gdzie złożyć wniosek?
Wnioski można składać w specjalnej wrzutni na dokumenty, za pośrednictwem poczty, a także bezpośrednio – pod warunkiem zachowania wszelkich rygorów sanitarnych.
 
18.01.2021

INFORMACJA W SPRAWIE SZCZEPIEŃ

Od 15 stycznia ruszyła rejestracja na szczepienia przeciw COVID-19 dla seniorów, którzy ukończyli 80 lat, natomiast  od 22 stycznia rozpocznie się rejestracja kolejnej grupy, tj. osób powyżej 70 roku życia. Od 25 stycznia rozpoczną się szczepienia dla zarejestrowanych osób z powyższych grup wiekowych. Stopniowo szczepionka przeciw COVID-19 będzie udostępniana kolejnym grupom wiekowym i zawodowym.
Na gminy został nałożony obowiązek zapewnienia transportu dla osób mających trudności w samodzielnym dotarciu do punktów szczepień przeciwko wirusowi SARS-Cov-2. Pomoc będzie organizowana dla posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym o kodzie R lub N, lub odpowiednio I grupę z w/w schorzeniami, jak również dla osób mających trudności z dostępem do punktów szczepień (np. osoby starsze niemające możliwości samodzielnego dojazdu do punktu szczepień).
W sprawie zapotrzebowania na dowóz,
prosimy kontaktować się niezwłocznie po dokonaniu rejestracji na szczepienie  bezpośrednio
 z koordynatorem ds. szczepień Panią Dorotą Zyszczak, nr tel. 606 332 183 w godzinach urzędowania tj.: 
poniedziałek w godzinach od 7.30 do 16.30,
wtorek-czwartek w godzinach od 7.00 do 15.00,
piątek w godzinach  od 7.00 do 14.00.
Informujemy ponadto, że rejestracja do szczepień rozpocznie się zgodnie z przedstawionym na wstępie harmonogramem, a więc dla osób, które ukończyły 80 lat życia już od 15 stycznia br.
 
 
Rejestracji można dokonać na 3 sposoby:
  1. Poprzez całodobową bezpłatną infolinię NFZ o numerze 989.
Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL. Numer telefonu komórkowego nie jest wymagany, ale jeśli go podasz, otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców. Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.
Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie - jeśli podałeś numer telefonu - otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.
2. Poprzez kontakt z wybranym punktem szczepień. W naszej gminie szczepienia wykonywać będzie:
  • Niepubliczny Zakład  Opieki  Zdrowotnej Praktyka Lekarza Rodzinnego 
Jerzy Onichimiuk  ul. XX lecia 20 rejestracja pod nr telefonu  68 371 14 27
 
Wykaz aktualnych punktów szczepień znajduje się pod linkiem https://www.gov.pl/web/szczepimysie/punkty-szczepien.
3.  Elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na portalu pacjent.gov.pl
     /dla osób posiadających profil zaufany/.
Z dniem 15 stycznia dla osób w wieku od 18 do 69 lat zostanie udostępniony formularz zgłoszenia chęci szczepienia. W przypadku dokonania zgłoszenia, w momencie rozpoczęcia szczepień odpowiedniej grupy, zainteresowane osoby otrzymają maila z informacją o  możliwości rejestracji na szczepienie.
Szczepienie to szansa na powrót do normalności w naszym życiu. Nie zapominajmy jednak o  środkach ostrożności. Zagrożenie nadal jest bardzo duże, dbajmy o siebie i  innych.                 

Załączniki

W trosce o czyste powietrze
Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku
Prowadzona od kilku lat przez Fundację PlasticsEurope Polska kampania edukacyjno-społeczna pt. „Plastik nie do pieca – piec nie do plastiku” przypomina o szkodliwości spalania odpadów w piecach, przydomowych kotłowniach i na wolnym powietrzu. Na monitorach w autobusach, tramwajach i kolejach dojazdowych w różnych regionach Polski, m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Białymstoku, Poznaniu oraz w aglomeracji Górnego Śląska emitowany jest krótki animowany spot, w prosty sposób ilustrujący hasło kampanii.
Problem złej jakości powietrza w Polsce, szczególnie dotkliwy w okresie jesienno-zimowym, od dłuższego czasu obecny jest w świadomości publicznej. Europejskie statystyki* wskazują, że Polska należy do krajów o najbardziej zanieczyszczonym powietrzu, ponadto znajduje się w czołówce krajów z najwyższym odsetkiem przedwczesnych śmierci spowodowanych złą jakością powietrza. Na większości terytorium Polski za zanieczyszczenie powietrza odpowiada w głównej mierze tzw. niska emisja, czyli emisje z pojazdów oraz z domowych palenisk i kotłowni**. Duży udział ma tu naganne zjawisko spalania odpadów w piecach, a świadomość negatywnych skutków, takich praktyk, wydaje się być w społeczeństwie ciągle bardzo niska, mimo nieustannej obecności tematu smogu w mediach.
Odpady tworzyw sztucznych („plastiki”) są często spalane w przydomowych piecach i kotłowniach ze względu na wysoką wartość opałową tego materiału, ale w obecnym systemie gospodarowania odpadami w Polsce nie ma racjonalnego uzasadnienia dla takiego postępowania. Spalając plastik nie tylko marnujemy surowiec do recyklingu, ale także emitujemy do powietrza pyły i inne szkodliwe substancje, przyczyniając się do zwiększenia zanieczyszczenia powietrza w najbliższym otoczeniu, szkodząc sobie i innym. Należy więc uświadomić sobie, że potencjalne znikome korzyści (ewentualna oszczędność opału) nie mogą być żadnym argumentem w zestawieniu z ogromnymi negatywnymi skutkami palenia odpadów, zarówno dla zdrowia ludzkiego, jak i dla środowiska.
 
Czy wiesz, że
  • Odpady tworzyw to wartościowy materiał, który poprzez recykling mechaniczny można ponownie wykorzystać do wyprodukowania nowych wyrobów. W ten sposób, realizowana jest podstawowa zasada Gospodarki Obiegu Zamkniętego – efektywne wykorzystanie zasobów, poprzez zawracanie ich do obiegu gospodarczego.
  • W Polsce, mimo licznych legislacyjnych zmian w ostatnich latach, nie widać zdecydowanych postępów w zagospodarowaniu odpadów. Wg raportu GUS** w 2018 roku selektywna zbiórka wszystkich odpadów komunalnych wyniosła tylko ok. 29%. To zdecydowanie za mało, by osiągnąć cele wyznaczone w pakiecie GOZ, takie jak np. recykling 50% odpadów komunalnych w roku 2025. Kluczem do sukcesu jest poprawa systemów selektywnej zbiórki i technologii sortowania. Jedna z najnowszych analiz dotyczących odpadów tworzyw sztucznych*** wykazała, że dla odpadów zbieranych selektywnie poziom recyklingu może być nawet 10 razy większy niż dla odzyskanych ze strumienia odpadów zmieszanych.
  • Poziom selektywnej zbiórki odpadów tworzyw sztucznych w Polsce wzrasta bardzo powoli. Wg GUS w 2018 roku zebrano tylko 331 tys. ton (to mniej niż 18% wytworzonych w tym czasie  odpadów tworzyw sztucznych) i w porównaniu do 301 tys. ton w roku 2015 jest to wynik bardzo niezadowalający. Bez istotnych zmian systemowych, w tym zaangażowania organizacji handlowych i konsumentów, oraz nieustannego zwiększania świadomości ekologicznej konsumentów osiągnięcie poziomu 50% recyklingu odpadów opakowań z tworzyw sztucznych w roku 2025 jest niewykonalne.
  • W dalszym ciągu podstawowym sposobem zagospodarowania odpadów tworzyw sztucznych w naszym kraju pozostaje niestety składowanie - na składowiska ciągle trafia ok. 43% tych odpadów. Z pozostałej ilości ok. 27% poddawane jest recyklingowi, a ponad 30% odzyskowi energii w przemysłowych instalacjach, spełniających wyśrubowane normy sprawności energetycznej i emisji do środowiska.
  • Praktyka niekotrolowanego spalania odpadów jest w Polsce niestety ciągle powszechna. Z raportu GUS „Ochrona Środowiska w Polsce 2019” wynika m.in., że ze spalania w gospodarstwach domowych wytwarzane jest prawie czterokrotnie więcej pyłów niż łącznie emituje sektor produkcji i transformacji energii. Do takiego stanu rzeczy przyczynia się nie tylko palenie paliwem niskiej jakości, ale także spalanie odpadów w piecach, kominkach czy na wolnym powietrzu. Co więcej, ci mieszkańcy, którzy spalają odpady, nie widzą w tym żadnego problemu („dziadkowie i rodzice zawsze spalali śmieci”). Nie zdają sobie jednak sprawy z tego, że obecnie odpadów jest dużo więcej i są to materiały o znacznie bardziej złożonym i różnorodnym składzie niż kilkadziesiąt lat temu. W związku z tym produkty ich spalania mogą równie różnorodne, nieprzewidywalne i często - bardzo szkodliwe.
  • Szkodliwość spalania odpadów w gospodarstwach domowych, zarówno w piecach i kotłach centralnego ogrzewania, czy kominkach, jak w przydomowych paleniskach na otwartej przestrzeni wynika z trzech głównych przyczyn: proces spalania przebiega w zbyt niskiej temperaturze (180-500°C), czas spalania jest krótki oraz cały proces prowadzony bez dostatecznego nadmiaru powietrza. Skutkiem takiego spalania są liczne szkodliwe produkty, np. tlenek węgla (czad), dioksyny, uważane za jedne z najbardziej toksycznych substancji chemicznych, tzw. związki WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) o silnych właściwościach rakotwórczych, czy inne niebezpieczne dla zdrowia i środowiska gazy, jak tlenki siarki i azotu oraz chlorowodór. W wyniku niecałkowitego spalania odpadów w niskich temperaturach powstaje również duża ilość drobnych pyłów, które są niezmiernie szkodliwe dla układu oddechowego człowieka z uwagi na bardzo małe wymiary cząstek (na poziomie mikronowym i submikronowym), ponadto są one nośnikami zawartych w odpadach metali ciężkich.
  • Wysoką wartość kaloryczną odpadów tworzyw sztucznych - ponad 40 MJ/kg - można odzyskać w sposób bezpieczny dla zdrowia jedynie w profesjonalnych instalacjach do odzysku energii z odpadów. W tych ściśle kontrolowanych i monitorowanych instalacjach przemysłowych, gdzie temperatura przekracza 1000°C, a odpady przebywają w tej temperaturze odpowiednio długo, aby reakcja spalania mogła przebiec do końca, głównymi produktami spalania są dwutlenek węgla i woda, a niewielkie ilości pozostałych substancji ubocznych są wychwytywane i dezaktywowane w zaawansowanych systemach oczyszczania spalin. W efekcie spaliny opuszczające taki profesjonalny piec spełniają najostrzejsze wymogi emisyjne i nie stanowią zagrożenia ani dla zdrowia ludzi, ani dla środowiska. Przykładami takich instalacji są piece do współspalania, jak np. piece cementowe (odpady częściowo zastępują tu typowe paliwo, takie jak koks czy węgiel), a także zakłady termicznego przekształcania odpadów popularnie zwane spalarniami.
 
*** Raport „Tworzywa sztuczne w obiegu zamkniętym – analiza sytuacji w Europie” (https://www.plasticseurope.org/pl/resources/publications/2403-tworzywa-sztuczne-w-obiegu-zamknietym

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

Galeria zdjęć: Spalanie Plastiku

 
 
W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na wirusa SARS Cov-2 na terenie Gminy Jasień oraz w trosce o Państwa zdrowie informujemy, że Urząd Miejski w Jasieniu  i Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej od dnia 02 listopada 2020 r. (poniedziałek)ZAMKNIĘTE DLA INTERESANTÓW do odwołania.
W celu załatwienia  sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny. Korespondencję kierowaną do Urzędu można wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.
W przypadku konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Miejskim w Jasieniu (rejestracja zgonów, pilne wydanie dowodu lub inne bardzo ważne sprawy wymagające osobistego kontaktu) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym,
z którym zostanie ustalony termin i miejsce spotkania.
W związku z zamknięciem Urzędu, kasa będzie nieczynna. Wszelkich wpłat należy dokonywać elektronicznie. W szczególnych sytuacjach (osoby starsze, niepełnosprawne) kasa zostanie otwarta po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem.
UWAGA !
Nie można wrzucać do Skrzynki Podawczej umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu wniosków, które wymagają osobistego stawiennictwa. Dotyczy to: złożenia wniosku o dowód osobisty, unieważnienia dowodu osobistego, zameldowania na pobyt stały lub czasowy, wymeldowania. W przypadku pozostawienia wniosków dotyczących wymienionych spraw zostaną one zwrócone wnioskodawcy bez rozpatrzenia. Wnioski te można przesłać drogą elektroniczną na skrzynkę e-PUAP opatrzone profilem zaufanym osoby, której wniosek dotyczy.
Przypominamy, że wejście do Urzędu Miejskiego w Jasieniu jest możliwe tylko i wyłącznie  w maseczce zasłaniającej usta i nos. Osoby bez maseczek nie będą obsługiwane. Zwracamy uwagę, że po wejściu do budynku należy obowiązkowo zdezynfekować ręce i zachować odpowiednie odległości od innych osób.
W tym szczególnym czasie prosimy o odłożenie spraw które nie wymagają natychmiastowej wizyty, decyzji lub załatwienia.
W celu udzielenia informacji prosimy o kontakt tel. 684578872,
lub e-mail e-mail. Wykaz telefonów został wywieszony na drzwiach Urzędu oraz udostępniony w BIP.  
Proszę o przyjęcie ze zrozumieniem wprowadzonych ograniczeń, które mają służyć zapewnieniu bezpieczeństwa Państwa i pracowników samorządowych. O wszelkich zmianach w funkcjonowaniu Urzędu będziemy mieszkańców informować na bieżąco.
Dziękuję Państwu za zrozumienie powagi sytuacji, a za utrudnienia serdecznie przepraszam.
 
                                                                                               /-/ Andrzej Kamyszek
Szanowni Państwo!
 
W związku z obserwowaną II falą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 i wzrostem liczby zachorowań na Covid-19 w województwie lubuskim, konieczne jest wdrożenie niezbędnych kroków zmierzających do zabezpieczenia funkcjonowania administracji publicznej. W związku z tym zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Urzędzie Miejskim w Jasieniu. Sprawy, które nie wymagają kontaktu osobistego prosimy załatwiać telefonicznie bądź droga elektroniczną lub pocztową.
 W przypadku obsługi bezpośredniej od klientów wymaga się zachowania reżimu sanitarnego określonego we właściwych przepisach obowiązujących w tym zakresie, a szczególności w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
 
 Wejście na teren urzędu możliwe jest:
  • tylko w maseczkach,
  • należy zdezynfekować dłonie,
  • zachować bezpieczna odległość od rozmówcy do 2m,
  • do urzędu należy wchodzić bez osób towarzyszących.
 
Poniżej umieszczamy listę telefonów referatów, do których należy dzwonić w celu uzyskania informacji lub załatwienia sprawy.
 
 
WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW URZĘDU MIEJSKIEGO
 
Parter
  1. Kasa
68-457 88 69
  2. Biuro Podawcze
68-457 88 96
 I Piętro
   1. Sekretariat Burmistrza            p.105
68-457 88 72
   2. Fax
68-457 88 73
   3. Sekretarz, Z-ca Burmistrza         p.108
68-457 88 78
   4. Kierownik Referatu Zamówień Publicznych, Ochrony Środowiska   i Promocji     p.109             
68-457 88 79
   6. Rada Miejska, Działalność Gospodarcza       p.103
68-457 88 75
   7. Kierownik USC Urząd Stanu Cywilnego, dowody osobiste       p.102
68 457 88 76
   8. USC
       Stanowisko d.s. Ewidencji Ludnosci
       Stanowisko d.s. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej  p.101
 68 457 88 77
   9. Utrzymanie Porządku i Czystości,
       Zamówienia Publiczne i Ochrona Środowiska                         p.110
 68 457 88 70
II Piętro
    1. Kadry i płace p.201
 68 457 88 80
    2. Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami
      i Budownictwa p.213
 68 457 88 95
    3. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Budownictwa
      Stanowisko d.s. Planowania Przestrzennego p.212
 68 457 88 92
    4. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Budownictwa
      Stanowisko d.s. Rolnictwa p.211
 68 457 88 74
    5. Referat Spraw Socjalnych. p.217
68 457 88 88
    6. Infrastruktura techniczna p.202
68 457 88 87
    7. Naliczanie podatków p.203
68 457 88 86
    8. Księgowość podatkowa p.204
68 457 88 85
    9. Skarbnik Gminy p.205
68 457 88 84
  10. Księgowość oświatowa p.206
68 457 88 60, 93
  11. Księgowość budżetowa p.207
68 457 88 82
  12. Egzekucja czynszów komunalnych i VAT p.210A
68 457 88 83
  13. Ewidencja czynszów komunalnych p.210B  
68 457 88 81
  14. Informatyk p.209
68 457 88 90
III Piętro
  1. Świadczenia rodzinne, stypendia, 500+. p.301
68-457 88 97
  2. Kierownik Referatu Spraw Socjalnych. p.302
      Organizacje pozarządowe.
68-457 88 98
  3. Dodatki mieszkaniowe, zaliczki alimentacyjne. p.303
68-457 88 99
  4. Referat Oświaty Kultury i Sportu
68-457 88 91
 
 
Adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Jasieniu: e-mail
 
Dziękujemy za wyrozumiałość.
 
12.10.2020

INFORMACJA

Burmistrz Jasienia informuje, iż testy nowego funkcjonowania Placu Wolności zostały zakończone.

 W związku z zebranymi opiniami zostanie opracowana nowa organizacja ruchu. Obecna będzie obowiązywała do 31.10.2020 r. Zmiany dotyczyć będą południowej części Placu Wolności – znak B-1 zakaz ruchu zastąpiony zostanie znakiem D-4a droga bez przejazdu (tzw. „ślepa ulica”). Oznacza to, że wyjazd z Placu Wolności na ulice Graniczną i Piątkowskiego pozostanie zamknięty, jednak parkowanie na jezdni zostanie dopuszczone.
Północna część Placu Wolności pozostanie zamknięta dla ruchu samochodowego.
Szczegółowe podsumowanie badań przeprowadzonych w trakcie testowania oraz wnioski dotyczące przyszłych przekształceń Placu Wolności zostaną przedstawione w trakcie spotkania, które odbędzie się 26.10.2020 r. w MGOK-u. Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców!
Na adres e-mail: konsultacje~.~spoleczne~@~jasien~.~pl prosimy o przesyłanie propozycji przyszłego zagospodarowania testowanej przestrzeni naszego miasta.
Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka” zaprasza do udziału w konkursie na wtórne wykorzystanie butelki plastikowej lub szklanej, realizowanym w ramach projektu EKO MŁODZIEŻ, współfinansowanym ze środków Województwa Lubuskiego w ramach zadania „Lubuskie Obywatelskie Inicjatywy Młodzieżowe”.
Konkurs skierowany jest do mieszkańców 9 gmin członkowskich tj.: gminy wiejskiej Brody, gminy wiejskiej Gubin, miasta Gubin, gminy miejsko-wiejskiej Jasień, gminy wiejskiej Lipinki Łużyckie, gminy miejsko-wiejskiej Lubsko, miasta Łęknica, gminy wiejskiej Trzebiel oraz gminy wiejskiej Tuplice, w wieku 15 – 25 lat (rocznikowo).
ZAPLANOWANO ATRAKCYJNE NAGRODY RZECZOWE!!!
Wszystkie informacje dotyczące konkursu, w tym regulamin oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: http://www.grupaluzycka.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1146:uwaga-konkurs-na-wtorne-wykorzystanie-butelki-plastikowej-lub-szklanej&catid=123&Itemid=101
 
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!!!
  • Baner: e-usługi
  • Baner: Facebook

Adres urzędu

Urząd Miejski w Jasieniu
ul. XX Lecia 20
68-320 Jasień
tel. 68 457 88 72
fax. 68 457 88 73
 
adres e-mail
 
bip.jasien.pl

Konta bankowe

Szczegółowy opis kont: strona BIP
 
Urząd: NIP 928-10-04-393 REGON 970790617
Gmina: NIP 928-19-63-691 REGON 000528712