główny obszar treści menu główne

Aktualności

Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.

Deklaracje można składać:
1) w formie elektronicznej, czyli przez internet – jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób. Oprócz tego, że umożliwia to oszczędność czasu i pieniędzy, niewątpliwą zaletą jest to, że deklarację można złożyć nie wychodząc z domu. Zachęcamy wszystkich do korzystania z elektronicznego sposobu składania deklaracji.
2) w formie papierowej - wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście we właściwym Urzędzie (zgodnie z lokalizacją budynku).

Deklarację w formie elektronicznej składa się na stronie: zone.gunb.gov.pl (wniosek dostępny pod adresem: https://zone.gunb.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/) lub w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jasieniu przy ul. XX Lecia 20.
Na wysłanie deklaracji mieszkańcy gminy Jasień mają 12 miesięcy licząc od 1 lipca 2021 r. w przypadku budynków już istniejących. W przypadku nowo powstałych obiektów (po 1 lipca 2021 r.) jest to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Odpowiedzialnym za to zadanie jest Główny Urząd Nadzoru Budownictwa (GUNB).
Więcej informacji na stronie GUNB: www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

  • Data utworzenia: 19.11.2021
  • Autor:Magdalena Górecka
  • Baner: e-usługi
  • Baner: Facebook

Adres urzędu

Urząd Miejski w Jasieniu
ul. XX Lecia 20
68-320 Jasień
tel. 68 457 88 72
fax. 68 457 88 73
 
adres e-mail
 
bip.jasien.pl

Konta bankowe

Szczegółowy opis kont: strona BIP
 
Urząd: NIP 928-10-04-393 REGON 970770617
Gmina: NIP 928-19-63-691 REGON 000528712