Aktualności

 
 
Od środy, 27 lutego 2019 r., ze względu na prace techniczne, czasowo wyłączona zostanie możliwość elektronicznego złożenia wniosku o dowód. Chodzi o to, by wszystkie wnioski elektroniczne, które zostaną złożone mogły zostać obsłużone. Wnioski online będzie można składać ponownie od poniedziałku – 4 marca 2019 r. (te osoby dostaną już dowody z warstwą elektroniczną).
Składając wcześniej wniosek online należy pamiętać, by go prawidłowo wypełnić. Przede wszystkim czy załącza się zdjęcie zgodne z wymaganiami – to najczęstszy błąd. Opis tych wymagań można znaleźć na portalu Obywatel.gov.pl.
Jeśli zdjęcie będzie nieprawidłowe, urząd wezwie do uzupełnienia wniosku (dostarczenia odpowiedniej fotografii). Obywatel dostanie wówczas wiadomość na swoją skrzynkę na ePUAP. Nie należy zwlekać z przesłaniem nowego zdjęcia. Należy to zrobić najpóźniej do piątku 1 marca do godz. 11.30.
Jeśli wniosek o dowód osobisty ktoś planuje składać osobiście (w urzędzie) – powinien to zrobić jak najszybciej lub poczekać do 4 marca.
W piątek, 1 marca 2019 r. od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna. Oznacza to, że tego dnia wnioski o dowód będą przyjmowane w urzędach tylko do godz. 11.30. Od godz. 12.00 do zamknięcia urzędu nie będzie możliwości ani złożenia wniosku, ani załatwienia innych spraw dotyczących dowodu osobistego, np. nie będzie można odebrać gotowego już dokumentu.
Od lutego 2019 r. dla każdego płatnika opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przypisane zostało indywidualne konto bankowe, na które należy dokonywać wpłat.
Numer swojego rachunku, każdy płatnik otrzyma listownie.
 Przypominamy, że wyliczoną w deklaracji opłatę należy uiszczać bez wezwania do 25. dnia każdego miesiąca:
-  na indywidualny rachunek bankowy lub
-  w kasie Urzędu Miejskiego w Jasieniu przy ul. XX Lecia 20,                             
   w godzinach:
  poniedziałek 9:00 - 15:00,
    wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 13:00 lub
-  u wyznaczonych inkasentów (dot. obszaru wiejskiego).
06.01.2019

Orszak Trzech Króli 2019r.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

Galeria zdjęć: Orszak Trzech Króli 2019r.

21.12.2018

Życzenia świąteczne.

20.12.2018

Informacja MGOPS w Jasieniu

Informujemy, że dnia 24.12.2018 roku
Miejsko-Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
będzie nieczynny.
Informujemy, iż I Sesja Rady Miejskiej w Jasieniu odbędzie się   w dniu 22.11.2018 r. o godz. 10.00 
w Sali Posiedzeń (pokój nr 107) Urzędu Miejskiego w Jasieniu.
 
Począwszy od kadencji 2018-2023 Sesje Rady Miejskiej w Jasieniu
będą utrwalane i transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
 
Transmisje na żywo i nagrania z obrad Sesji Rady Miejskiej w Jasieniu
będą dostępne w serwisie YouTube na kanale: Rada Miejska w Jasieniu, pod adresem:
  • Baner: e-usługi

Adres urzędu

Urząd Miejski w Jasieniu
ul. XX-lecia 20
68-320 Jasień
tel. 68 457 88 72
fax. 68 457 88 73
 
adres e-mail
 
www.bip.jasien.pl

Konta bankowe

Szczegółowy opis kont: strona BIP
 
Urząd: NIP 928-10-04-393 REGON 970790617
Gmina: NIP 928-19-63-691 REGON 000528712